doc., Ing. Petr Janeček, Ph.D.

předseda Výboru
doc., Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Email: ,
Telefon: +420 777 111 174
Mobil: +420 736 256 988
Web: www.fek.zcu.cz/

Narozen: 2. 12. 1987 v Sušici

Stav: svobodný

Vzdělání a akademická kvalifikace

  • 2012: Ing. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
  • 2017: Ph.D. Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická
  • 2022: doc. Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů

Přehled zaměstnání

  • 2015 - 2020: odborný asistent, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, Katedra obchodu a cestovního ruchu
  • 2015 - dosud: odborný asistent, Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická, Katedra marketingu, obchodu a služeb
  • 2021 - dosud: odborný asistent, Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, Katedra cestovního ruchu 
  • 2022 - dosud: vedoucí, CzechTourism, Institut turismu

Zahraniční stáže a výukové pobyty

  • 2020 - on-line Erasmus Teaching pobyt Unviersity of Maribor, Faculty of Toursim. 
  • 2020 - on-line přednáška na University of Maribor, Faculty of Tourism. 
  • 2020 - Staff Mobility for Training na Technische Hochschule Deggendorf (8. – 10. 1. 2020)
  • 2019 - týdenní zahraniční pobyt na University of Maribor, Faculty of Tourism.
  • 2018 - Erasmus Teaching pobyt University of Maribor, Faculty of Tourism: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: Individual Research work, Marketing of tourism services, Innovation in Tourism
  • 2018 - Erasmus Teaching pobyt University of Primorska, Faculty of Tourism studies Turistica: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: Human resources management in tourism, Sustainability, tourism services, Strategic management and marketing of tourism enterprises
  • 2017 - Erasmus Teaching pobyt University of Primorska, Faculty of Tourism studies Turistica: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: H&T Services, Spa Industry, Marketing of H&T Services, Marketing Communication in Tourism, Destination Management and Marketing
  • 2017 - Erasmus Teachning pobyt University of Maribor, Faculty of Tourism: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: Communication and Ethics in Tourism – Modern technologies in promotin in Tourism; Method of Marketing research in Tourism – Practic use of Marketing research in Destinations; Destination Management – Sustainable Destination as a result of Green Destination Management.
  • 2015 - Přednáška na Uniwersytét Zielenogórski s tématem "ICT in Tourism Services", 10.-12.12.2015.
  • 2015 - Semestrální kurz organizovaný Západočeskou univerzitou a Marquette University (prosinec 2014 – květen 2015). Téma vypracované případové studie “Startups and their support in business incubators”.

Profesní činnost v následujících oblastech

cestovní ruch, marketing management destinací, marketing management lázeňství

Vědeckovýzkumná činnost

  • spoluřešitel v projektu s názvem Trading-up česko-bavorského dotačního území Cíl 3 - empirie a opatření; OP Česko-Bavorsko, institucionálně projekt řešen na Západočeské univerzitě v Plzni, Fakultě ekonomické, 2014 - 2015.
  • spoluřešitel v projektu s názvem Inovativní produkt cestovního ruchu vzniklý s použitím principu designového myšlení a designu služeb; Smluvní výzkum (Inovační voucher Karlovarského kraje); institucionálně projekt řešen na ZČU, FEK, 2014.
  • spoluřešitel v projektu s názvem Analýza propagačních materiálů města Plzně pomocí oční kamery a rozvoj spolupráce v oblasti marketingu a cestovního ruchu; Projekt financovaný městem Plzeň; institucionálně projekt řešen na ZČU, FEK, 2014.
  • spoluřešitel projektu s názvem Mezinárodní vědecká konference "Příležitosti a hrozby pro současnou podnikovou ekonomiku v přeshraničním srovnání 2014"; interní gran FEK ZČU, 2014. 
  • řešitel v projektu s názvem SGS-023-2015 Využití moderních technologií v marketingové komunikaci; ZČU – interní výzkumný grant; institucionálně projekt řešen na ZČU, FEK, 2015 - 2016.
  • spoluřešitel projektu s názvem Výzkum dopadů vlajkových projektů na ekonomický rozvoj měst a regionů na příkladu Evropských hlavních měst kultury; interní výzkumný projekt FEK ZČU, 2015-2016. 
  • řešitel v projektu s názvem Měření efektivity podpory cestovního ruchu v regionech; Projekt financovaný agenturou CzechTourism; institucionálně projekt řešen na Vysoké škole hotelové, 2015 - 2016.
  • spoluřešitel projektu s názvem Podnikatelské prostředí jako faktor regionálního rozvoje; interní výzkumný grant FEK ZČU, 2017-2018. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Nástroje pro podporu rozhodování v destinacích cestovního ruchu; interní výzkumný grant EF JČU, 2017-2018. 
  • řešitel projektu s názvem Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb; interní výzkumný grant FEK ZČU, 2019-2020.
  • spoluřešitel projektu s názvem XB-CON Mezinárodní vědecká konference „Příležitosti a hrozby pro současnou podnikovou ekonomiku v přeshraničním srovnání 2019“; interní projektový grant FEK ZČU, 2019. 
  • řešitel projektu s názvem Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE; Projekt financovaný TAČR řešený na FEK ZČU a JČU, 2019-2022. 
  • řešitel projektu s názvem Změny v ekonomice a marketingu turismu; interní výzkumný projekt FEK ZČU, 2021-2024. 

Ostatní projekty 

  • řešitel projektu s názvem Tvorba nových předmětů vedoucích k atraktivní studijní nabídce FEK; interní grantová soutěž ZČU, 2019. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Tvorba studijních materiálů pro ekonomickou geografii a management lázeňství a hotelnictví; interní grantová soutěž, ZČU 2019.
  • spoluřešitel projektu s názvem Studentské exkurze a terénní praxe jako výuková metoda; interní grantová soutěž ZČU, 2018. 
  • řešitel projektu s názvem Tvorba a inovace vybraných předmětů FEK s ohledem na aktuální trendy; interní grantová soutěž ZČU, 2017. 
  • projekt s názvem Cíl EÚS Přeshraniční spolupráce CZ-BY: Růst kompetencí studentů - zlepšení šance uplatnitelnosti na trhu práce v česko-bavorském příhraničí; Cíl EÚS institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2017-2019.
  • spoluřešitel projektu s názvem Letní škola HOMO ECONOMICUS 2019; FEK ZČU, 2019.
  • spoluřešitel projektu s názvem Zpracování mid-term evaluace realizace Strategie ITI plzeňské metropolitní oblasti; FEK ZČU, 2019.
  • spoluřešitel projektu s názvem Průzkum atraktivity železničních tratí v rámci česko-bavorského a česko-saského regionu; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018-2019. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Zpracování strategického dokumentu Destinační agentury Dolní Poohří na roky 2019-2022; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018.
  • řešitel projektu s názvem Průzkum profilu návštěvníka destinace Dolní Poohří; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Výzkum ekonomických dopadů eventu Živá ulice 2018; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018. 
  • řešitel projektu Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2017. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj; institucionálně řešeno na FEK ZČU, 2017. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Vývoj, případně inovace dvou komplexně navržených produktů, včetně komplexní marketingové situační analýzy; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2016. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Analýzy pro Plzeňský kraj v roce 2015; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2015. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Výzkum ekonomických efektů projektu Plzeň Evropské hlavní město kultury 2015; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2015-2016. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Analýzy pro Plzeňský kraj v roce 2014; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2014. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Prototyp produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2014. 
  • spoluřešitel projektu s názvem Analýza propagačních materiálů města Plzeň; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2014. 

Ostatní aktivity 

  • výkonný redaktor a od 2020 šéfredaktor vědeckého časopisu Trend v podnikání vydávaného FEK ZČU
  • člen ediční rady vědeckého časopisu Studia Turistica vydávaného VŠP Jihlava
  • člen editorial boardu vědeckého časopisu International Journal of Hospitality & Tourism Management
  • zakladatel a spolupracovník Centra cestovního ruchu na FEK ZČU
  • člen oborových asociací SVECR, AIEST, ČMS
  • člen Market Ingelligence Group European Travel Commission

Články v časopisech:

Bryndáčová, L., & Janeček, P. (2019). Je značka projektu Západočeské baroko vidět? Marketing a komunikace. 29(3), 12-13.

Janeček, P. (2018). Spolupráce v cestovním ruchu v Plzeňském kraji. Trendy v podnikání. 8(3), 74-81.

Janeček, P. (2019). Motives and Barriers for Cooperation in Tourism Destination: Case of Pilsen Region. Czech Hospitality and Tourism Papers. 15(32), 3-16.

Janeček, P., & Jakubíková, D. (2016). Jak jsou využívány nové technologie v marketingu obchodu a cestovního ruchu? In Marketing a komunikace. 26(2-3), 19-20. 

Janeček, P., & Jakubíková, D. (2021). Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění covid-19. Acta academica karviniensia, 21(2), 25-35. DOI: 10.25142/aak.2021.010.

Janeček, P., & Pichlík, L. (2023). Vnímání rizika během cest v době pandemie COVID-19. Studia Turistica. 14(2), 69-74.

Janeček, P., & Satýnek, M. (2021). Změny v mezinárodním turismu z pohledu platební bilance. Trendy v podnikání, 21(3), 1-11. https://doi.org/10.24132/jbt.2021.11.3.32_42

Janeček, P., Pichlík, L., & Martinčíková Sojková O. (2023). Visitor satisfaction with Cultural Attractions in Destinations of the Karlovy Vary Region. In Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis. 26(3), 1-12. 10.32725/acta.2023.013

Linderová, I., & Janeček, P. (2017). Accessible Tourism for All – Current State in the Czech Business and Non-Business Environment. InE&M Economics and Management. 20(4). (WOS)

Scholz, P., Červová, L., Janeček, P., & Linderová, I. (2022). Green Management Implementation – a Case of the Bulgarian Hotel Market. E+M Economics and Management. 25(1), 177-194.  https://doi.org/10.15240/tul/001/2022-1-011 (WOS)

Scholz, P., Janeček, P., & Linderová, I. (2020). Applying environmental measures as part of social responsibility: Case of Czech Hotel Chain. Acta Turistica, 32(1), 7-38. DOI: 10.22598/at/2020.32.1.7 (SCOPUS)

Scholz, P., Linderová, I., & Janeček, P. (2021). Hotel Guest Satisfaction and Service Quality: Evidence from Czech Safari Hotel. Quality Access to Success. 22(185), 212-219. DOI: https://doi.org/10.47750/QAS/22.185.28 (SCOPUS)

Štumpf, P., Janeček, P., Vojtko, V. (2022) Is visitor satisfaction high enough? A case of rural tourism destination, South Bohemia, Czech Republic. European Countryside. 14(2), 346 - 362. (SCOPUS)- https://doi.org/10.2478/euco-2022-0017

Štumpf, P., Vojtko, V., & Janeček, P. (2020). Do European Tourists Intend to Revisit the Same Countries? Effect of Satisfaction in European Union Destinations. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism. (WOS)

Štumpf, P., Vojtko, V., Luštický M., & Janeček, P. (2023) Determinants of residents’ preferences in local elections in a tourism destination, Current Issues in Tourism, (WOS) DOI: 10.1080/13683500.2022.2162372

Tlučhoř, J., Přibáň, P., Gangur, M., Ircingová, J., Jakubíková Dagmar, Janeček, P., Maříková, H., & Štumpf, P. (2022). Vnímání města v kontextu historické památky na příkladu chebských krovů. In Trendy v podnikání. 12(2), 73-87. DOI 10.24132/jbt.2022.12.2.73_87

Turnšek, M., & Janeček, P. (2019). „America First, the Netherlands Second“ on YouTube; „spoofing“ destination marketing with political satire. The European Journal of Humour Research. 7(3), 26-45. (SCOPUS)

Vojtko, V., Štumpf, P., Kovačič, M., & Janeček, P. (2018). Better understanding of Exchange rate effects in destination marketing: Case of the Czech Republic. Tourism: An International Interdisciplinary Journal. 66(4), 379-395. (SCOPUS)

 

Monografie, knihy nebo jejich kapitoly:

Čechurová, L., Janeček, P., Králová, L., Mičík, M., Petrtyl, J., & Tlučhoř, J. (2014). Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu – trendy a současná praxe. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.

Dvořáková, L., Vacek, J., Hinke, J., Taušl Procházková, P., Černá M., Hejduková, P., Vallišová, L., Caha, Z. Horák, J., Machová V., Rain, T., Hořický, M., Janeček, P., Petrtyl, J., Písař, P., Brabcová, J., & Machová, K. (2021). Adaptace malých a středních podniků v sektoru služeb na podmínky Společnosti 4.0. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk.

Jakubíková, D., Janeček, P., & Hommerová D., (2023). Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s.

Jakubíková, D., Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2017). Přínosy a rizika kulturních eventů pro městský cestovní ruch. In Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 109-120.

Jakubíková, D., Vildová, E., Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2019). Lázeňství: management a marketing. Praha: Grada Publishing.

Janeček, P., & Hommerová, D. (2015). Česko-bavorská spolupráce. In Riedl, J., et al. (2015). Srovnání image regionů se zaměřením na marketing destinací. Chemnitz: GUC Verlag.

Janeček, P., Jakubíková, D., Moucha, J., & Tlučhoř, J. (2020). Nabídka venkovského cestovního ruchu na Ohři. In Šauer, J., et al. (2020). Aktuální témata cestovního ruchu: Venkovský cestovní ruch. Brno: SVECR.

Pašek, J., Bošová, D., Gangur, M., Ircingová, J., Ježek, J., Janeček, P., Martinčík, D., Sojková, V., Šlechtová Sojková, O., & Tlučhoř, J., (2022). Optimalizace využívání nemovitostí a majetku obcí. Plzeň: Západočeská univerzita.

Štumpf, P., Vojtko, V., Janeček, P., Volfová, H., & Zikmundová, J. (2015). Cestovní ruch v regionu: aktuální přístupy a výzkumy. České Budějovice: Profess Consulting.

Vystoupil, J., Kotíková, H. et al. (2017). Aktuální témata cestovního ruchu: Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.

 

Studie a výzkumné zprávy:

Hommerová, D., Tlučhoř, J., Cimler, P., Janeček, P., Mičudová, K. (2017). Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj. Regierung der Oberpfalz.

Ircingová, J., Janeček, P., & Martinčík, D. (2018). Evaluace ekonomických dopadů a přínosů výdajů návštěvníků kulturní akce Živá ulice 2018. Magistrát města Plzně.

Ircingová, J., Plevný, M., Pašek, J., Janeček, P., Martinčík, D., Šlechtová Sojková, O., & Tlučhoř, J. (2018). Výzkum vlivu internetového obchodování na rozvoj a ekonomiku komerčních nemovitostí. InterCora, spol. s r. o.

Janeček, P., & Štumpf, P. (2020). Hodnocení propagačních materiálů Plzeňského kraje – výzkumná zpráva. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.

Janeček, P., Jánská, V., & Kalaš, J. (2020). Hodnocení festivalu INDUSTRY OPEN 2020 – výzkumná zpráva. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.

Janeček, P., Matějů, K., Hruška, O., Vávra, J., Huseynli, A., & Simeth, V. (2021). Jaký je vztah Čechů k lázeňství a změnil se nějak v době koronavirové pandemie? – výzkumná zpráva. Karlovy Vary: Institut lázeňství a balneologie, v.v.i.

Janeček, P., Tlučhoř, J., & Vondráková, M. (2018). Průzkum profilu návštěvníka destinace Dolní Poohří. Destinační agentura Dolní Poohří, o.p.s.

Ježek, J., Nosková, M., Ircingová, J., & Janeček, P. (2016). Výzkum ekonomických efektů projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. Plzeň 2015, o.p.s.

 

Software:

Vojtko, V., Štumpf, P., Jere Jakulin, T., Janeček, P. (2022). SW systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE.

 

Příspěvky v konferenčních sbornících:

Hommerová, D., Tlučhoř, J., Janeček, P., & Kouba, D. (2018). Cross-Border Purchasing Behavior – Studies in the Czech-German Border Region. In Proceedings of the 12th International Scientific Conference INPROFORUM. Innovations, Enterprises, Regions and Management. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice.

Ircingová, J., Janeček, P., & Pašek, J. (2019). Jak postupovat při optimalizaci využívání nemovitostí ve Vaší obci? In XXII. Celostátní finanční konference 2019. Praha: Svaz měst a obcí České republiky.

Jakubíková, D., Tlučhoř, J., & Janeček, P. (2016). Komunikace historického města v moderní době v oblasti cestovního ruchu. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Místní bohatství a cestovní ruch“. 147-157. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

Janeček, P. (2013). Rok 2013 a organizace destinačního managementu. In: Trendy v podnikání 2013. 1-7. Plzeň: Západočeská univerzita.

Janeček, P. (2013). Role euroregionů v rozvoji cestovního ruchu v jihozápadních Čechách. In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků. 295-306. Karviná: Slezská univerzita v Opavě.

Janeček, P. (2013). Zážitkový turismus jako možnost rozvoje venkova. In: Cestovní ruch do roku 2020: Vize a příležitosti. 63-69. Brno: Educom.

Janeček, P. (2014). Analýza tvorby produktu organizacemi destinačního managementu. In: Folia Turistica 4. 229-235. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici.

Janeček, P. (2014). Jsou webové stránky komunikačním nástrojem destinace? In Sborník příspěvků z 5. mezinárodního kolokvia o cestovním ruchu. 66-75. Brno: Masarykova univerzita.

Janeček, P. (2014). Možnost využití statistického monitoringu v destinačním managementu. In: Trendy v podnikání 2014. 1-7. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.

Janeček, P. (2014). Postavení cestovního ruchu ve strategických dokumentech. In: Aktuální problémy cestovního ruchu: "Cestovní ruch a jeho dopady na společnost". 75-85. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

Janeček, P. (2014). Postavení cestovního ruchu z pohledu platební bilance. In: Hradecké ekonomické dny 2014 : sborník recenzovaných příspěvků. Díl I. 368-374. Hradec Králové: Gaudeamus.

Janeček, P. (2015). Event jako příležitost pro upevňování vztahů mezi návštěvníkem a destinací. In Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, Turismus a Vzdělávání. 100-111. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze.

Janeček, P. (2015). Seniors´ perception of travel barrier: A case of Czech Republic. In International Business Information Management Association Conference. 220-229. Madrid: International Business Information Management Association.

Janeček, P. (2016). Economic Impact of Events in Destination. In  Double-blind peer reviewed proceedings of the interantional scientific konference Hradec Economic Days 2016. 293-299. Hradec Králové: Gaudeamus. 

Janeček, P. (2016). Využití systémové dynamiky v destinačním managementu. In Sborník příspěvků ze 7. mezinárodního kolokvia o cestovním ruchu. 15-25. Pavlov: Masarykova Univerzita.

Janeček, P., & Čechurová, L. (2014). Generace Y a využívání moderních technologií v cestovním ruchu. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 632-641. Hradec Králové: Magnanimitas.

Janeček, P., & Jakubíková, D. (2015). Podnikání na území chráněné oblasti: Případová studie Prášily. In Dobrá praxe v udržitelnosti cestovního ruchu. 38-47. Hradec Králové: Gaudeamus.

Janeček, P., & Jakubíková, D. (2020). Motivace k návštěvě jako nástroj pro řízení destinací. Aktuální problémy cestovního ruchu: Overtourism – riziko pro destinace. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2020, 62-72.

Janeček, P., & Melková, Š. (2016). Cestování českých seniorů na příklad města Strakonice. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Místní bohatství a cestovní ruch“. 158-167. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

Janeček, P., & Ovesleová, H. (2016). Kritéria hodnocení veřejných toalet: Průzkum vybavenosti destinací cestovního ruchu všeobecnou infrastrukturou. In Trendy v podnikání 2016. 1-7. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.

Janeček, P., & Ovesleová, H. (2017). Use of Branding in Czech and German Destination: Comparative Study based on City Branding. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017.  Chemnitz: Verlag der GUC.

Janeček, P., & Pucová, A. (2021). Ahared Accommodation: Current State and Possibilities of its Development on the Islnad of Madeira. Zero Waste Management and Circular Economy. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 405 – 417.

Janeček, P., & Roztočil, J. (2017). Image jako nástroj marketingu městské destinace na příkladu Plzně. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Cestovní ruch jako křižovatka poznatků“ Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

Janeček, P., & Štemberová, A. (2016). Udržitelnost turismu ve vztahu k místní komunitě. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Místní bohatství a cestovní ruch“. 168-178. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

Janeček, P., & Tlučhoř J. (2014). Socio-economic development of Pilsen and the Oberpfalz region. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014. 75-83. Chemnitz: Verlag der GUC.

Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2015). Comparison of online communication of German and Czech Destination Management Organisations. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2015. 53-60. Chemnitz: Verlag der GUC.

Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2015). Sdílení informací jako konkurenční výhoda turismu. In: Hradecké ekonomické dny. 299-304. Hradec Králové: Gaudeamus.

Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2015). Turisté seniorského věku – organizační zajištění cest. In 6. Mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. 28-37. Pavlov: Masarykova univerzita.

Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2016). Vztah rezidentů k rozvoji turismu: komparace dvou krajů České republiky. In XIX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. 954-961. Brno: Masarykova univerzita.

Janeček, P., & Tlučhoř, J. Profil turisty ve venkovské destinaci: Příklad z Dolního Poohří.In  Aktuální problémy cestovního ruchu: Cestovní ruch – příležitost pro venkov. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 112-123.

Janeček, P., & Zrzavý, L. (2017). Destinace Vysočina a její marketingová komunikace na internetu. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Cestovní ruch jako křižovatka poznatků“ Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

Janeček, P., Jakubíková, D., & Tlučhoř, J. (2015). Vývoj webových stránek cestovního ruchu vybraných krajů České republiky. In: Sborník recenzovaných příspěvků ze 4. Mezinárodní vědecké konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismus. 98-109. Tábor: Ústav lázeňství, gastronomie a turismu.

Janeček, P., Jakubíková, D., & Zýková, I. (2015). Kulturní cestovní ruch v rozvoji destinace. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Cestovní ruch: Vývoj – změny – perspektivy“. 178-189. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

Janeček, P., Maroušková, M. (2020). Instagram a jeho vliv na image destinace cestovního ruchu. Sborník z mezinárodní konference Trendy v podnikání 12. 11. 2020, Plzeň. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.

Janeček, P., Pichlík, L., & Cafourková, K. (2023). Tourists segments of visitors to Šumava. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2023. Lößnitz: Verlag der GUC.

Janeček, P., Pichlík, L., & Wágnerová, T., (2023). Travel risk perceptions before and today: A case study for the Czech Republic. Business Management in Cross-border Comparison 2023. Lößnitz: Verlag der GUC.

Janeček, P., Štumpf. P., Pichlík, L., & Rašovská, I. (2021). COVID-19 Pandemic and Economic Sustainability of Tourism and Hospitality: The Impacts on SMEs in the Czech Republic. Zero Waste Management and Circular Economy. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 277-387.

Janeček, P., Tlučhoř, J., & Barbosa, R., G. (2016). Visual Appeal of Destination web pages: An Exploratory Eye tracking study on Generation Y. In Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference. 1289-1299. Milan: IBIMA

Janeček, P., Tlučhoř, J., & Jakubíková, D. (2018). Vánoční čas a autenticita vánočního trhu ve městě Cheb. In Aktuální problémy cestovního ruchu: Autenticita v kontextu cestovního ruchu. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 151-160.

Januška, M., & Janeček, P. (2017). Evaluation of ICT user satisfaction in public administration: Case of use likert scale and net promoter score in Liberec city hall. In Hradec Economic Days. 348-355. Hradec Kralove: University of Hradec Kralove.

Ježek, J., Janeček, P., Ircingová, J., & Nosková, M. (2016). Ekonomické efekty projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. In Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. 2016(4), 4-22.

Šlechtová Sojková, O., & Janeček, P. (2019). Visit rate of tourists in the border regions: case of the Pilsen, Karlovy Vary and Usti regions. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2019. Chemnitz: Verlag der GUC.

Šlechtová Sojková, O., Ircingová, J., Janeček, P., Martinčík, D., Pašek, J., Plevný, M., & Tlučhoř, J. (2019). The impact of Actual Retail Trends on the Technical and Logistic Parameters of Commercial Real Estate, Paris.

Tlučhoř, J., & Janeček P. (2014). Využívání novějších metod marketingové komunikace českými cestovními kancelářemi. In Folia Turistica 4. 545-549. Banská Bystrica: Banská Bystrica Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta.

Tlučhoř, J., Janeček, P., & Rymusová, M. (2016). Qualitative evaluation of chosen online and offline communication means towards visitors of a selected city. In International Scientific Days 2016. Nitra: Slovak University of Agriculture in Nitra.

Zelenka, L., Tlučhoř, J., & Janeček, P. (2017). Mobile Phone Use in Shopping Process: A Case from the Czech Republic. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017. Chemnitz: Verlag der GUC

Dlouhodobá pracovní praxe na univerzitních pracovištích v tuzemsku (Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Západočeská univerzita v Plzni, Vysoká škola ekonomická v Praze) a příležitostní zkušenosti ze zahraničí (University of Maribor, Deggendorf Institute of Technology, University of Primorska). Od dubna 2022 je vedoucím Institutu turismu na CzechTourism. 

leden
Po Út St Čt So Ne
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2025
Newsletter