doc., Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Email: | , |
---|---|
Telefon: | +420 777 111 174 |
Mobil: | +420 736 256 988 |
Web: | www.fek.zcu.cz/ |
Narozen: 2. 12. 1987 v Sušici
Stav: svobodný
Vzdělání a akademická kvalifikace
- 2012: Ing. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
- 2017: Ph.D. Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická
- 2022: doc. Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů
Přehled zaměstnání
- 2015 - 2020: odborný asistent, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, Katedra obchodu a cestovního ruchu
- 2015 - dosud: odborný asistent, Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická, Katedra marketingu, obchodu a služeb
- 2021 - dosud: odborný asistent, Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, Katedra cestovního ruchu
- 2022 - dosud: vedoucí, CzechTourism, Institut turismu
Zahraniční stáže a výukové pobyty
- 2020 - on-line Erasmus Teaching pobyt Unviersity of Maribor, Faculty of Toursim.
- 2020 - on-line přednáška na University of Maribor, Faculty of Tourism.
- 2020 - Staff Mobility for Training na Technische Hochschule Deggendorf (8. – 10. 1. 2020)
- 2019 - týdenní zahraniční pobyt na University of Maribor, Faculty of Tourism.
- 2018 - Erasmus Teaching pobyt University of Maribor, Faculty of Tourism: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: Individual Research work, Marketing of tourism services, Innovation in Tourism
- 2018 - Erasmus Teaching pobyt University of Primorska, Faculty of Tourism studies Turistica: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: Human resources management in tourism, Sustainability, tourism services, Strategic management and marketing of tourism enterprises
- 2017 - Erasmus Teaching pobyt University of Primorska, Faculty of Tourism studies Turistica: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: H&T Services, Spa Industry, Marketing of H&T Services, Marketing Communication in Tourism, Destination Management and Marketing
- 2017 - Erasmus Teachning pobyt University of Maribor, Faculty of Tourism: 10 vyučovacích hodin. Přednášky na téma: Communication and Ethics in Tourism – Modern technologies in promotin in Tourism; Method of Marketing research in Tourism – Practic use of Marketing research in Destinations; Destination Management – Sustainable Destination as a result of Green Destination Management.
- 2015 - Přednáška na Uniwersytét Zielenogórski s tématem "ICT in Tourism Services", 10.-12.12.2015.
- 2015 - Semestrální kurz organizovaný Západočeskou univerzitou a Marquette University (prosinec 2014 – květen 2015). Téma vypracované případové studie “Startups and their support in business incubators”.
Profesní činnost v následujících oblastech
cestovní ruch, marketing management destinací, marketing management lázeňství
Vědeckovýzkumná činnost
- spoluřešitel v projektu s názvem Trading-up česko-bavorského dotačního území Cíl 3 - empirie a opatření; OP Česko-Bavorsko, institucionálně projekt řešen na Západočeské univerzitě v Plzni, Fakultě ekonomické, 2014 - 2015.
- spoluřešitel v projektu s názvem Inovativní produkt cestovního ruchu vzniklý s použitím principu designového myšlení a designu služeb; Smluvní výzkum (Inovační voucher Karlovarského kraje); institucionálně projekt řešen na ZČU, FEK, 2014.
- spoluřešitel v projektu s názvem Analýza propagačních materiálů města Plzně pomocí oční kamery a rozvoj spolupráce v oblasti marketingu a cestovního ruchu; Projekt financovaný městem Plzeň; institucionálně projekt řešen na ZČU, FEK, 2014.
- spoluřešitel projektu s názvem Mezinárodní vědecká konference "Příležitosti a hrozby pro současnou podnikovou ekonomiku v přeshraničním srovnání 2014"; interní gran FEK ZČU, 2014.
- řešitel v projektu s názvem SGS-023-2015 Využití moderních technologií v marketingové komunikaci; ZČU – interní výzkumný grant; institucionálně projekt řešen na ZČU, FEK, 2015 - 2016.
- spoluřešitel projektu s názvem Výzkum dopadů vlajkových projektů na ekonomický rozvoj měst a regionů na příkladu Evropských hlavních měst kultury; interní výzkumný projekt FEK ZČU, 2015-2016.
- řešitel v projektu s názvem Měření efektivity podpory cestovního ruchu v regionech; Projekt financovaný agenturou CzechTourism; institucionálně projekt řešen na Vysoké škole hotelové, 2015 - 2016.
- spoluřešitel projektu s názvem Podnikatelské prostředí jako faktor regionálního rozvoje; interní výzkumný grant FEK ZČU, 2017-2018.
- spoluřešitel projektu s názvem Nástroje pro podporu rozhodování v destinacích cestovního ruchu; interní výzkumný grant EF JČU, 2017-2018.
- řešitel projektu s názvem Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb; interní výzkumný grant FEK ZČU, 2019-2020.
- spoluřešitel projektu s názvem XB-CON Mezinárodní vědecká konference „Příležitosti a hrozby pro současnou podnikovou ekonomiku v přeshraničním srovnání 2019“; interní projektový grant FEK ZČU, 2019.
- řešitel projektu s názvem Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE; Projekt financovaný TAČR řešený na FEK ZČU a JČU, 2019-2022.
- řešitel projektu s názvem Změny v ekonomice a marketingu turismu; interní výzkumný projekt FEK ZČU, 2021-2024.
Ostatní projekty
- řešitel projektu s názvem Tvorba nových předmětů vedoucích k atraktivní studijní nabídce FEK; interní grantová soutěž ZČU, 2019.
- spoluřešitel projektu s názvem Tvorba studijních materiálů pro ekonomickou geografii a management lázeňství a hotelnictví; interní grantová soutěž, ZČU 2019.
- spoluřešitel projektu s názvem Studentské exkurze a terénní praxe jako výuková metoda; interní grantová soutěž ZČU, 2018.
- řešitel projektu s názvem Tvorba a inovace vybraných předmětů FEK s ohledem na aktuální trendy; interní grantová soutěž ZČU, 2017.
- projekt s názvem Cíl EÚS Přeshraniční spolupráce CZ-BY: Růst kompetencí studentů - zlepšení šance uplatnitelnosti na trhu práce v česko-bavorském příhraničí; Cíl EÚS institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2017-2019.
- spoluřešitel projektu s názvem Letní škola HOMO ECONOMICUS 2019; FEK ZČU, 2019.
- spoluřešitel projektu s názvem Zpracování mid-term evaluace realizace Strategie ITI plzeňské metropolitní oblasti; FEK ZČU, 2019.
- spoluřešitel projektu s názvem Průzkum atraktivity železničních tratí v rámci česko-bavorského a česko-saského regionu; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018-2019.
- spoluřešitel projektu s názvem Zpracování strategického dokumentu Destinační agentury Dolní Poohří na roky 2019-2022; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018.
- řešitel projektu s názvem Průzkum profilu návštěvníka destinace Dolní Poohří; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018.
- spoluřešitel projektu s názvem Výzkum ekonomických dopadů eventu Živá ulice 2018; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2018.
- řešitel projektu Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2017.
- spoluřešitel projektu s názvem Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj; institucionálně řešeno na FEK ZČU, 2017.
- spoluřešitel projektu s názvem Vývoj, případně inovace dvou komplexně navržených produktů, včetně komplexní marketingové situační analýzy; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2016.
- spoluřešitel projektu s názvem Analýzy pro Plzeňský kraj v roce 2015; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2015.
- spoluřešitel projektu s názvem Výzkum ekonomických efektů projektu Plzeň Evropské hlavní město kultury 2015; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2015-2016.
- spoluřešitel projektu s názvem Analýzy pro Plzeňský kraj v roce 2014; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2014.
- spoluřešitel projektu s názvem Prototyp produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2014.
- spoluřešitel projektu s názvem Analýza propagačních materiálů města Plzeň; institucionálně zajištěno na FEK ZČU, 2014.
Ostatní aktivity
- výkonný redaktor a od 2020 šéfredaktor vědeckého časopisu Trend v podnikání vydávaného FEK ZČU
- člen ediční rady vědeckého časopisu Studia Turistica vydávaného VŠP Jihlava
- člen editorial boardu vědeckého časopisu International Journal of Hospitality & Tourism Management
- zakladatel a spolupracovník Centra cestovního ruchu na FEK ZČU
- člen oborových asociací SVECR, AIEST, ČMS
- člen Market Ingelligence Group European Travel Commission
Články v časopisech:
Bryndáčová, L., & Janeček, P. (2019). Je značka projektu Západočeské baroko vidět? Marketing a komunikace. 29(3), 12-13.
Janeček, P. (2018). Spolupráce v cestovním ruchu v Plzeňském kraji. Trendy v podnikání. 8(3), 74-81.
Janeček, P. (2019). Motives and Barriers for Cooperation in Tourism Destination: Case of Pilsen Region. Czech Hospitality and Tourism Papers. 15(32), 3-16.
Janeček, P., & Jakubíková, D. (2016). Jak jsou využívány nové technologie v marketingu obchodu a cestovního ruchu? In Marketing a komunikace. 26(2-3), 19-20.
Janeček, P., & Jakubíková, D. (2021). Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění covid-19. Acta academica karviniensia, 21(2), 25-35. DOI: 10.25142/aak.2021.010.
Janeček, P., & Pichlík, L. (2023). Vnímání rizika během cest v době pandemie COVID-19. Studia Turistica. 14(2), 69-74.
Janeček, P., & Satýnek, M. (2021). Změny v mezinárodním turismu z pohledu platební bilance. Trendy v podnikání, 21(3), 1-11. https://doi.org/10.24132/jbt.2021.11.3.32_42
Janeček, P., Pichlík, L., & Martinčíková Sojková O. (2023). Visitor satisfaction with Cultural Attractions in Destinations of the Karlovy Vary Region. In Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis. 26(3), 1-12. 10.32725/acta.2023.013
Linderová, I., & Janeček, P. (2017). Accessible Tourism for All – Current State in the Czech Business and Non-Business Environment. InE&M Economics and Management. 20(4). (WOS)
Scholz, P., Červová, L., Janeček, P., & Linderová, I. (2022). Green Management Implementation – a Case of the Bulgarian Hotel Market. E+M Economics and Management. 25(1), 177-194. https://doi.org/10.15240/tul/001/2022-1-011 (WOS)
Scholz, P., Janeček, P., & Linderová, I. (2020). Applying environmental measures as part of social responsibility: Case of Czech Hotel Chain. Acta Turistica, 32(1), 7-38. DOI: 10.22598/at/2020.32.1.7 (SCOPUS)
Scholz, P., Linderová, I., & Janeček, P. (2021). Hotel Guest Satisfaction and Service Quality: Evidence from Czech Safari Hotel. Quality Access to Success. 22(185), 212-219. DOI: https://doi.org/10.47750/QAS/22.185.28 (SCOPUS)
Štumpf, P., Janeček, P., Vojtko, V. (2022) Is visitor satisfaction high enough? A case of rural tourism destination, South Bohemia, Czech Republic. European Countryside. 14(2), 346 - 362. (SCOPUS)- https://doi.org/10.2478/euco-2022-0017
Štumpf, P., Vojtko, V., & Janeček, P. (2020). Do European Tourists Intend to Revisit the Same Countries? Effect of Satisfaction in European Union Destinations. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism. (WOS)
Štumpf, P., Vojtko, V., Luštický M., & Janeček, P. (2023) Determinants of residents’ preferences in local elections in a tourism destination, Current Issues in Tourism, (WOS) DOI: 10.1080/13683500.2022.2162372
Tlučhoř, J., Přibáň, P., Gangur, M., Ircingová, J., Jakubíková Dagmar, Janeček, P., Maříková, H., & Štumpf, P. (2022). Vnímání města v kontextu historické památky na příkladu chebských krovů. In Trendy v podnikání. 12(2), 73-87. DOI 10.24132/jbt.2022.12.2.73_87
Turnšek, M., & Janeček, P. (2019). „America First, the Netherlands Second“ on YouTube; „spoofing“ destination marketing with political satire. The European Journal of Humour Research. 7(3), 26-45. (SCOPUS)
Vojtko, V., Štumpf, P., Kovačič, M., & Janeček, P. (2018). Better understanding of Exchange rate effects in destination marketing: Case of the Czech Republic. Tourism: An International Interdisciplinary Journal. 66(4), 379-395. (SCOPUS)
Monografie, knihy nebo jejich kapitoly:
Čechurová, L., Janeček, P., Králová, L., Mičík, M., Petrtyl, J., & Tlučhoř, J. (2014). Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu – trendy a současná praxe. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Dvořáková, L., Vacek, J., Hinke, J., Taušl Procházková, P., Černá M., Hejduková, P., Vallišová, L., Caha, Z. Horák, J., Machová V., Rain, T., Hořický, M., Janeček, P., Petrtyl, J., Písař, P., Brabcová, J., & Machová, K. (2021). Adaptace malých a středních podniků v sektoru služeb na podmínky Společnosti 4.0. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk.
Jakubíková, D., Janeček, P., & Hommerová D., (2023). Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s.
Jakubíková, D., Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2017). Přínosy a rizika kulturních eventů pro městský cestovní ruch. In Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 109-120.
Jakubíková, D., Vildová, E., Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2019). Lázeňství: management a marketing. Praha: Grada Publishing.
Janeček, P., & Hommerová, D. (2015). Česko-bavorská spolupráce. In Riedl, J., et al. (2015). Srovnání image regionů se zaměřením na marketing destinací. Chemnitz: GUC Verlag.
Janeček, P., Jakubíková, D., Moucha, J., & Tlučhoř, J. (2020). Nabídka venkovského cestovního ruchu na Ohři. In Šauer, J., et al. (2020). Aktuální témata cestovního ruchu: Venkovský cestovní ruch. Brno: SVECR.
Pašek, J., Bošová, D., Gangur, M., Ircingová, J., Ježek, J., Janeček, P., Martinčík, D., Sojková, V., Šlechtová Sojková, O., & Tlučhoř, J., (2022). Optimalizace využívání nemovitostí a majetku obcí. Plzeň: Západočeská univerzita.
Štumpf, P., Vojtko, V., Janeček, P., Volfová, H., & Zikmundová, J. (2015). Cestovní ruch v regionu: aktuální přístupy a výzkumy. České Budějovice: Profess Consulting.
Vystoupil, J., Kotíková, H. et al. (2017). Aktuální témata cestovního ruchu: Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
Studie a výzkumné zprávy:
Hommerová, D., Tlučhoř, J., Cimler, P., Janeček, P., Mičudová, K. (2017). Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj. Regierung der Oberpfalz.
Ircingová, J., Janeček, P., & Martinčík, D. (2018). Evaluace ekonomických dopadů a přínosů výdajů návštěvníků kulturní akce Živá ulice 2018. Magistrát města Plzně.
Ircingová, J., Plevný, M., Pašek, J., Janeček, P., Martinčík, D., Šlechtová Sojková, O., & Tlučhoř, J. (2018). Výzkum vlivu internetového obchodování na rozvoj a ekonomiku komerčních nemovitostí. InterCora, spol. s r. o.
Janeček, P., & Štumpf, P. (2020). Hodnocení propagačních materiálů Plzeňského kraje – výzkumná zpráva. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Janeček, P., Jánská, V., & Kalaš, J. (2020). Hodnocení festivalu INDUSTRY OPEN 2020 – výzkumná zpráva. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Janeček, P., Matějů, K., Hruška, O., Vávra, J., Huseynli, A., & Simeth, V. (2021). Jaký je vztah Čechů k lázeňství a změnil se nějak v době koronavirové pandemie? – výzkumná zpráva. Karlovy Vary: Institut lázeňství a balneologie, v.v.i.
Janeček, P., Tlučhoř, J., & Vondráková, M. (2018). Průzkum profilu návštěvníka destinace Dolní Poohří. Destinační agentura Dolní Poohří, o.p.s.
Ježek, J., Nosková, M., Ircingová, J., & Janeček, P. (2016). Výzkum ekonomických efektů projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. Plzeň 2015, o.p.s.
Software:
Vojtko, V., Štumpf, P., Jere Jakulin, T., Janeček, P. (2022). SW systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE.
Příspěvky v konferenčních sbornících:
Hommerová, D., Tlučhoř, J., Janeček, P., & Kouba, D. (2018). Cross-Border Purchasing Behavior – Studies in the Czech-German Border Region. In Proceedings of the 12th International Scientific Conference INPROFORUM. Innovations, Enterprises, Regions and Management. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice.
Ircingová, J., Janeček, P., & Pašek, J. (2019). Jak postupovat při optimalizaci využívání nemovitostí ve Vaší obci? In XXII. Celostátní finanční konference 2019. Praha: Svaz měst a obcí České republiky.
Jakubíková, D., Tlučhoř, J., & Janeček, P. (2016). Komunikace historického města v moderní době v oblasti cestovního ruchu. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Místní bohatství a cestovní ruch“. 147-157. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.
Janeček, P. (2013). Rok 2013 a organizace destinačního managementu. In: Trendy v podnikání 2013. 1-7. Plzeň: Západočeská univerzita.
Janeček, P. (2013). Role euroregionů v rozvoji cestovního ruchu v jihozápadních Čechách. In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků. 295-306. Karviná: Slezská univerzita v Opavě.
Janeček, P. (2013). Zážitkový turismus jako možnost rozvoje venkova. In: Cestovní ruch do roku 2020: Vize a příležitosti. 63-69. Brno: Educom.
Janeček, P. (2014). Analýza tvorby produktu organizacemi destinačního managementu. In: Folia Turistica 4. 229-235. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici.
Janeček, P. (2014). Jsou webové stránky komunikačním nástrojem destinace? In Sborník příspěvků z 5. mezinárodního kolokvia o cestovním ruchu. 66-75. Brno: Masarykova univerzita.
Janeček, P. (2014). Možnost využití statistického monitoringu v destinačním managementu. In: Trendy v podnikání 2014. 1-7. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Janeček, P. (2014). Postavení cestovního ruchu ve strategických dokumentech. In: Aktuální problémy cestovního ruchu: "Cestovní ruch a jeho dopady na společnost". 75-85. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.
Janeček, P. (2014). Postavení cestovního ruchu z pohledu platební bilance. In: Hradecké ekonomické dny 2014 : sborník recenzovaných příspěvků. Díl I. 368-374. Hradec Králové: Gaudeamus.
Janeček, P. (2015). Event jako příležitost pro upevňování vztahů mezi návštěvníkem a destinací. In Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, Turismus a Vzdělávání. 100-111. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze.
Janeček, P. (2015). Seniors´ perception of travel barrier: A case of Czech Republic. In International Business Information Management Association Conference. 220-229. Madrid: International Business Information Management Association.
Janeček, P. (2016). Economic Impact of Events in Destination. In Double-blind peer reviewed proceedings of the interantional scientific konference Hradec Economic Days 2016. 293-299. Hradec Králové: Gaudeamus.
Janeček, P. (2016). Využití systémové dynamiky v destinačním managementu. In Sborník příspěvků ze 7. mezinárodního kolokvia o cestovním ruchu. 15-25. Pavlov: Masarykova Univerzita.
Janeček, P., & Čechurová, L. (2014). Generace Y a využívání moderních technologií v cestovním ruchu. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 632-641. Hradec Králové: Magnanimitas.
Janeček, P., & Jakubíková, D. (2015). Podnikání na území chráněné oblasti: Případová studie Prášily. In Dobrá praxe v udržitelnosti cestovního ruchu. 38-47. Hradec Králové: Gaudeamus.
Janeček, P., & Jakubíková, D. (2020). Motivace k návštěvě jako nástroj pro řízení destinací. Aktuální problémy cestovního ruchu: Overtourism – riziko pro destinace. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2020, 62-72.
Janeček, P., & Melková, Š. (2016). Cestování českých seniorů na příklad města Strakonice. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Místní bohatství a cestovní ruch“. 158-167. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.
Janeček, P., & Ovesleová, H. (2016). Kritéria hodnocení veřejných toalet: Průzkum vybavenosti destinací cestovního ruchu všeobecnou infrastrukturou. In Trendy v podnikání 2016. 1-7. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Janeček, P., & Ovesleová, H. (2017). Use of Branding in Czech and German Destination: Comparative Study based on City Branding. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017. Chemnitz: Verlag der GUC.
Janeček, P., & Pucová, A. (2021). Ahared Accommodation: Current State and Possibilities of its Development on the Islnad of Madeira. Zero Waste Management and Circular Economy. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 405 – 417.
Janeček, P., & Roztočil, J. (2017). Image jako nástroj marketingu městské destinace na příkladu Plzně. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Cestovní ruch jako křižovatka poznatků“ Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.
Janeček, P., & Štemberová, A. (2016). Udržitelnost turismu ve vztahu k místní komunitě. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Místní bohatství a cestovní ruch“. 168-178. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.
Janeček, P., & Tlučhoř J. (2014). Socio-economic development of Pilsen and the Oberpfalz region. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014. 75-83. Chemnitz: Verlag der GUC.
Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2015). Comparison of online communication of German and Czech Destination Management Organisations. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2015. 53-60. Chemnitz: Verlag der GUC.
Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2015). Sdílení informací jako konkurenční výhoda turismu. In: Hradecké ekonomické dny. 299-304. Hradec Králové: Gaudeamus.
Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2015). Turisté seniorského věku – organizační zajištění cest. In 6. Mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. 28-37. Pavlov: Masarykova univerzita.
Janeček, P., & Tlučhoř, J. (2016). Vztah rezidentů k rozvoji turismu: komparace dvou krajů České republiky. In XIX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. 954-961. Brno: Masarykova univerzita.
Janeček, P., & Tlučhoř, J. Profil turisty ve venkovské destinaci: Příklad z Dolního Poohří.In Aktuální problémy cestovního ruchu: Cestovní ruch – příležitost pro venkov. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 112-123.
Janeček, P., & Zrzavý, L. (2017). Destinace Vysočina a její marketingová komunikace na internetu. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Cestovní ruch jako křižovatka poznatků“ Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.
Janeček, P., Jakubíková, D., & Tlučhoř, J. (2015). Vývoj webových stránek cestovního ruchu vybraných krajů České republiky. In: Sborník recenzovaných příspěvků ze 4. Mezinárodní vědecké konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismus. 98-109. Tábor: Ústav lázeňství, gastronomie a turismu.
Janeček, P., Jakubíková, D., & Zýková, I. (2015). Kulturní cestovní ruch v rozvoji destinace. In Aktuální problémy cestovního ruchu „Cestovní ruch: Vývoj – změny – perspektivy“. 178-189. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.
Janeček, P., Maroušková, M. (2020). Instagram a jeho vliv na image destinace cestovního ruchu. Sborník z mezinárodní konference Trendy v podnikání 12. 11. 2020, Plzeň. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Janeček, P., Pichlík, L., & Cafourková, K. (2023). Tourists segments of visitors to Šumava. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2023. Lößnitz: Verlag der GUC.
Janeček, P., Pichlík, L., & Wágnerová, T., (2023). Travel risk perceptions before and today: A case study for the Czech Republic. Business Management in Cross-border Comparison 2023. Lößnitz: Verlag der GUC.
Janeček, P., Štumpf. P., Pichlík, L., & Rašovská, I. (2021). COVID-19 Pandemic and Economic Sustainability of Tourism and Hospitality: The Impacts on SMEs in the Czech Republic. Zero Waste Management and Circular Economy. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 277-387.
Janeček, P., Tlučhoř, J., & Barbosa, R., G. (2016). Visual Appeal of Destination web pages: An Exploratory Eye tracking study on Generation Y. In Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference. 1289-1299. Milan: IBIMA
Janeček, P., Tlučhoř, J., & Jakubíková, D. (2018). Vánoční čas a autenticita vánočního trhu ve městě Cheb. In Aktuální problémy cestovního ruchu: Autenticita v kontextu cestovního ruchu. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 151-160.
Januška, M., & Janeček, P. (2017). Evaluation of ICT user satisfaction in public administration: Case of use likert scale and net promoter score in Liberec city hall. In Hradec Economic Days. 348-355. Hradec Kralove: University of Hradec Kralove.
Ježek, J., Janeček, P., Ircingová, J., & Nosková, M. (2016). Ekonomické efekty projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. In Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. 2016(4), 4-22.
Šlechtová Sojková, O., & Janeček, P. (2019). Visit rate of tourists in the border regions: case of the Pilsen, Karlovy Vary and Usti regions. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2019. Chemnitz: Verlag der GUC.
Šlechtová Sojková, O., Ircingová, J., Janeček, P., Martinčík, D., Pašek, J., Plevný, M., & Tlučhoř, J. (2019). The impact of Actual Retail Trends on the Technical and Logistic Parameters of Commercial Real Estate, Paris.
Tlučhoř, J., & Janeček P. (2014). Využívání novějších metod marketingové komunikace českými cestovními kancelářemi. In Folia Turistica 4. 545-549. Banská Bystrica: Banská Bystrica Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta.
Tlučhoř, J., Janeček, P., & Rymusová, M. (2016). Qualitative evaluation of chosen online and offline communication means towards visitors of a selected city. In International Scientific Days 2016. Nitra: Slovak University of Agriculture in Nitra.
Zelenka, L., Tlučhoř, J., & Janeček, P. (2017). Mobile Phone Use in Shopping Process: A Case from the Czech Republic. In Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2017. Chemnitz: Verlag der GUC
Dlouhodobá pracovní praxe na univerzitních pracovištích v tuzemsku (Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Západočeská univerzita v Plzni, Vysoká škola ekonomická v Praze) a příležitostní zkušenosti ze zahraničí (University of Maribor, Deggendorf Institute of Technology, University of Primorska). Od dubna 2022 je vedoucím Institutu turismu na CzechTourism.