doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
člen
Email: | |
---|---|
Telefon: | +420 389 032 706 |
Pracoviště
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, Katedra obchodu a cestovního ruchu
Funkce na pracovišti
odborný asistent
Profesní činnost
Docent Pícha se ve své profesi zaměřuje především na obchod a marketing potravin, spotřební a nákupní chování, na lokální produkci v kontextu regionálního rozvoje a na družstevní formy podnikání.
Vybrané publikace
DOLEŽALOVÁ, Hana, Kamil PÍCHA, et al. Změny ve struktuře regionální zemědělské bioprodukce (Jihočeský kraj). Journal of Central European Agriculture, 2014, 15.3: 335-353.
NAVRÁTIL, Josef a Kamil PÍCHA. Factors influencing the imposition of a charge on the entrance to the interpretive trails in the large protected areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2013, 61.4: 1041-1049.
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, et al. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports, 2013, 21.1: 25-40.
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, et al. Comparison of attractiveness of tourist sites for ecotourism and mass tourism: The case of waters in mountainous protected areas. Tourismos: an International Multidisciplinary Journal of Tourism, 2013, 8.1.
PÍCHA, Kamil. Společenská odpovědnost podniku v aktuálních trendech a souvislostech. Alfa Nakladatelství, 2012.
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Jana NAVRÁTILOVÁ. Satisfaction with visit to tourism attractions. Turizam: znanstveno-stručni časopis, 2012, 60.4: 411-430.
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Stanislav MARTINÁT. Spatial differentiation of the interpretive nature trails in the large-area protected natural territories. Acta Universitatis Palackianae Olomucensis Facultas Rerum Naturalium, Geographica, 2012, 43.2: 101-115.
Pedagogická činnost
- Základy obchodu
- Sociální ekonomika
- Obchod s potravinářskými produkty
- Obchodní jednání
- Management prodeje
Odborné zaměření
- aspekty nákupního a spotřebního chování
- potravinářský marketing
- aspekty chování účastníků cestovního ruchu
- dodavatelsko-odběratelské vztahy v sektoru potravin
- kulturní specifika obchodní činnosti a marketingu
- obchodní činnost, aspekty nákupu a prodeje
- environmentální aspekty, udržitelnost a společenská odpovědnost
Vědeckovýzkumná činnost
- Determinanty trhu bioprodukce (Jihočeský kraj), spoluřešitel
- Faktory vztahu návštěvníků k prostředí atraktivit ve zranitelných oblastech, spoluřešitel