doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Email: | |
---|---|
Telefon: | +420 776 732 662 |
Vzdělání
Mendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakulta
2022
Doc. (Ekonomika a management)
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Ekonomická fakulta
Katedra obchodu a cestovního ruchu
2010 - 2015
Ph.D. (Doktorský studijní program Ekonomika a management)
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zemědělská fakulta
Katedra cestovního ruchu, Tábor
1998 - 2003
Ing. (obor Obchodně-podnikatelský, specializace Cestovní ruch)
Zahraniční stáže a zkušenosti
2010, 2011, 2012,
2013, 2014, 2017,
2018, 2019, 2021, 2022 University of Primorska, Portrose (SLO), Erasmus+ výukové pobyty
2018 ISAL Higher Institute of Administration and Languages, Funchal (Madeira, P), Erasmus+ výukový pobyt
2017 Johannes Kepler Universität, Linz (Rakousko), Erasmus+ výukový pobyt
2016 Victoria University, Melbourne (Austrálie), výukový pobyt
2011 Johannes Kepler Universität, Linz (Rakousko), měsíční výzkumná stáž
Aktuálně řešené projekty
Využití ekonomického a společenského potenciálu kulturního dědictví prostřednictvím vzdělávacích a turistických produktů na příkladu historických krovů
TAČR ÉTA TL03000377
Člen projektového týmu spoluřešitele – Západočeská univerzita v Plzni
Město Cheb
2020 – 2023
Členství a ocenění
2023: Ocenění za příspěvek na AIEST conference 2023 (Madrid, Španělsko), Peter Keller Award za propojení teorie a praxe, 1. místo
2021: Cena rektora VŠE za prestižní publikaci, 1. místo
2021: Cena profesora Sojky za nejlepší publikaci, PEF MENDELU, 1. místo
2021: Cena děkana FM VŠE za prestižní publikaci, 1. místo
2021: Ocenění za příspěvek na AIEST conference 2021 (Lucern, Švýcarsko), Best paper award, 2. místo
2021 - doposud: Člen SVECR (Společnost vědeckých expertů v cestovním ruchu)
2021 - doposud: Člen AIEST (International Association of Scientific Experts in Tourism)
2017: Ocenění HONORABLE MENTION za příspěvek na 9th International Tourism Congress (ITC’17, Peniche, Portugalsko)
2016 - doposud: Člen SKÅL International – Club Linz (Internationaler Service-Club der Tourismus- und Freizeitwirtschaft)
2009: Udělení stříbrné medaile Jihočeského kraje za dlouhodobou aktivní činnost ve prospěch česko-rakouské přeshraniční spolupráce
Štumpf, P., Vojtko, V., Luštický, M., & Janeček, P. (2023). Determinants of residents’ preferences in local elections in a tourism destination. Current Issues in Tourism. https://doi.org/10.1080/13683500.2022.2162372
Vojtko, V., Štumpf, P., Rašovská, I., McGrath, R., & Ryglová, K. (2022). Removing Uncontrollable Factors in Benchmarking Tourism Destination Satisfaction. Journal of Travel Research, 61(1), 136–149. https://doi.org/10.1177/0047287520971047
Štumpf, P., Vojtko, V., McGrath, R., Rašovská, I., Ryglová, K., & Šácha, J. (2022). Destination satisfaction comparison excluding the weather effect. Current Issues in Tourism, 25(15), 2404–2421. https://doi.org/10.1080/13683500.2021.1968802
Štumpf, P., Janeček, P., Vojtko, V. (2022). Is Visitor Satisfaction High Enough? A Case of the Rural Tourism Destination, South Bohemia, Czech Republic. European Countryside. 14(2), 346 – 362.
Štumpf, P., Luštický, M., Vojtko, V., & Jere Jakulin, T. (2022). Systems approach to residents’ irritation in urban tourism destinations. European Journal of Tourism Research, 31. https://doi.org/10.54055/ejtr.v31i.2143
Štumpf, P., Mattyašovská, J., & Krištůfková, A. (2022). Restart of Hospitality and Tourism: System Dynamics and Scenario-Based Modelling. Academica Turistica, 14(2), 125–136. https://doi.org/10.26493/2335-4194.14.125-136
Luštický, M., & Štumpf, P. (2021). Leverage points of tourism destination competitiveness dynamics. Tourism Management Perspectives, 38, 100792. https://doi.org/10.1016/j.tmp.2021.100792
Štumpf, P., Vojtko, V., & Janecek, P. (2020). Do European tourists intend to revisit the same countries? Effect of satisfaction in European Union destinations. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, 20(4), 398–417. https://doi.org/10.1080/15022250.2020.1807405
Luštický, M., Dvořák, J., & Štumpf, P. (2020). The cultural content analysis of the international tourism destination websites. Trendy v Podnikání, 10(2), 4–14. https://doi.org/10.24132/jbt.2020.10.2.4_14
Luštický, M., & Štumpf, P. (2020). The dynamics of tourism destination competitiveness. 23rd International Colloquium on Regional Sciences, 305–312. https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-39
Dušek, R., Štumpf, P. & Vojtko, V. (2019). Geomarketing - Tool for Consumer Spending Estimation in the Czech Tourism & Hospitality Market. Global Business & Finance Review. 24 (1), 14-26.
Vojtko, V., Štumpf, P., Kovačić, M. & Janeček, P. (2018). Better Understanding of Exchange Rate Effects in Destination Marketing: Cases of the Czech Republic and Croatia. Tourism. 66 (4), 379 – 395.
Štumpf, P., Vojtko, V. & Valtrová, B. (2018). Satisfaction of European Tourists – Benchmarking of EU Countries. Global Business & Finance Review. 23 (1), 1-14.
Rašovská, I., Ryglová, K., Štumpf, P., Vojtko, V., & Zámečník, S. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada Publishing.
Štumpf, P. & Vojtko, V. (2016). Systémově dynamický model pro podporu řízení destinace cestovního ruchu jižní Čechy. Trendy v podnikání – Business Trends. 2016/4,prosinec, 43-61
Profesní praxe
2019 - dosud
Plzeň, Fakulta ekonomická Západočeská univerzita v Plzni
docent Katedry marketingu, obchodu a služeb
2019 - dosud
Jindřichův Hradec, Fakulta managementu, Vysoká škola ekonomická v Praze
docent Katedry managementu
2019 - dosud
Brno, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně
docent Ústavu managementu
2010 - 2019
České Budějovice, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
odborný asistent Katedry obchodu a cestovního ruchu
2013 – 2019 PR manažer fakulty
12/2018 – 06/2019 zastupující vedoucí Katedry obchodu a CR
2010
České Budějovice, Novi Solutions, s.r.o.
Projektový manažer, senior consultant v oblasti cestovního ruchu a regionálního rozvoje
2003 - 2010
České Budějovice, Jihočeská centrála cestovního ruchu
Projektový manažer