doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.

člen
doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Email:
Telefon: +420 389 032 706

Pracoviště
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, Katedra obchodu a cestovního ruchu

Funkce na pracovišti 
odborný asistent

Profesní činnost

Docent Pícha se ve své profesi zaměřuje především na obchod a marketing potravin, spotřební a nákupní chování, na lokální produkci v kontextu regionálního rozvoje a na družstevní formy podnikání.
 

Vybrané publikace
 
DOLEŽALOVÁ, Hana, Kamil PÍCHA, et al. Změny ve struktuře regionální zemědělské bioprodukce (Jihočeský kraj). Journal of Central European Agriculture, 2014, 15.3: 335-353.
 
NAVRÁTIL, Josef a Kamil PÍCHA. Factors influencing the imposition of a charge on the entrance to the interpretive trails in the large protected areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2013, 61.4: 1041-1049.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, et al. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports, 2013, 21.1: 25-40.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA, et al. Comparison of attractiveness of tourist sites for ecotourism and mass tourism: The case of waters in mountainous protected areas. Tourismos: an International Multidisciplinary Journal of Tourism, 2013, 8.1.
 
PÍCHA, Kamil. Společenská odpovědnost podniku v aktuálních trendech a souvislostech. Alfa Nakladatelství, 2012.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Jana NAVRÁTILOVÁ. Satisfaction with visit to tourism attractions. Turizam: znanstveno-stručni časopis, 2012, 60.4: 411-430.
 
NAVRÁTIL, Josef, Kamil PÍCHA a Stanislav MARTINÁT. Spatial differentiation of the interpretive nature trails in the large-area protected natural territories. Acta Universitatis Palackianae Olomucensis Facultas Rerum Naturalium, Geographica, 2012, 43.2: 101-115.
 
Pedagogická činnost
 
  •     Základy obchodu
  •     Sociální ekonomika
  •     Obchod s potravinářskými produkty
  •     Obchodní jednání
  •     Management prodeje
Odborné zaměření
 
  • aspekty nákupního a spotřebního chování
  • potravinářský marketing
  • aspekty chování účastníků cestovního ruchu
  • dodavatelsko-odběratelské vztahy v sektoru potravin
  • kulturní specifika obchodní činnosti a marketingu
  • obchodní činnost, aspekty nákupu a prodeje
  • environmentální aspekty, udržitelnost a společenská odpovědnost
Vědeckovýzkumná činnost
 
  • Determinanty trhu bioprodukce (Jihočeský kraj), spoluřešitel
  • Faktory vztahu návštěvníků k prostředí atraktivit ve zranitelných oblastech, spoluřešitel
leden
Po Út St Čt So Ne
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2025
Newsletter